آریا آموزش

وب سایت فروشگاهی

ویژگی های وب سایت فروشگاهی

آیا راه‌اندازی وب سایت فروشگاهی هزینه بر است؟ در ابتدا ممکن است یک فروشگاه آنلاین گران به نظر برسد ولی طی دوره زمانی می‌توانید سود خوبی از همین فروشگاه به دست آورید، می‌بینید که هزینه شروع این تجارت در مقابل این سود هیچ است. اگر تازه کار خود را شروع کرده‌اید به دنبال گزینه مناسب با داشتن قابلیت توسعه بروید.
انواع وب سایت یا پورتال 1399/08/07 2587 2




ویژگی های وب سایت فروشگاهی

ویژگی های وب سایت فروشگاهی

 

چند مزیت راه‌اندازی وب‌سایت فروشگاهی

فروشگاه‌های آنلاین زیادی مثل آمازون، دیجیکالا، فیسبوک و غیره در دنیا وجود دارند که به راحتی می‌توانید محصولات خود را به فروش برسانید شاید این سوال برای شما مطرح شده باشد که با وجود این‌که این فروشگاه‌ها شما را در معرض انبوهی از مشتریان قرار می‌دهند چرا باید در فروشگاه شخصی خود دنبال مشتری باشیم؟

برای پاسخ دادن به این سوالات باید مزایای داشتن فروشگاه شخصی را بررسی کنید؛

• جمع آوری اطلاعات مشتری

وقتی مشتریان محصولات‌تان را در فروشگاه خودتان می‌بینند و بدون خرید از آنجا می‌روند می‌توانید در کالاهای خود تغییر ایجاد کنید، اگر از فروشگاه شما بازدید شده باشد شما می‌توانید برای فروش محصولات، آدرس ایمیل و شماره همراه مشتریان را بخواهید و لیستی از شماره تلفن و ایمیل مشتریانتان را در دست داشته باشید. هنگامی که یک بازدیدکننده در وب سایت شما قرار می‌گیرد، می‌توانید با استفاده از یک روش بازاریابی معروف به هدف گذاری مجدد با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و گوگل با آنها در ارتباط باشید و تماس بگیرید. هدف گذاری مجدد به نوع خود یک استراتژی بازاریابی است و به شما امکان می‌دهد تبلیغات ایجاد کنید که برای افرادی که از قبل از سایت شما بازدید کرده‌اند ساخته شده باشد. افرادی که از طریق این مدل تبلیغاتی به آنها دسترسی پیدا می‌کنید شانس بسیار بالایی برای خرید از فروشگاه شما پیدا می‌کند از فروشگاه شما خرید می‌کنند.

• ساختن نام تجاری خود

وب سایت فروشگاهی بستری را برای شما فراهم می‌کند که به راحتی بتوانید محصولات را بارگذاری کنید و بلافاصله فروش آنها را شروع کنید. ایجاد فروشگاه آنلاین شما را از بقیه متمایز می‌کند این موضوع به شما این قدرت را می دهد تا بتوانید نحوه مشاهده فروشگاه و چگونگی تجربه مشتری از آنها را کنترل کنید. نحوه ارائه محصولات، به نوع خود تجربه مشتری را برای شما شکل می‌دهد و شما می‌توانید اعتماد مشتریان را جلب کنید، همچنین مشتری هر چقدر به شما بیشتر باور داشته باشد شانس خرید و بازگشت از طرف آن بیشتر است.

• با راه‌اندازی وب‌سایت فروشگاهی از جنگ قیمت پرهیز می‌کنید

با استفاده از ایجاد یک فروشگاه آنلاین شما از جنگ قیمت نجات پیدا خواهید کرد همچنین با منحصر به فرد بودن خود از بقیه، خودتان را جدا کرده‌اید. مشتری دیگر به تنهایی به دنبال هزینه نیست و اگر اعتماد کافی به شما داشته باشد هیچ وقت سراغ جنگ قیمت با فروشگاه‌های دیگر و مقایسه فروشگاه‌های دیگر با فروشگاه شما نمی‌رود.

• خرید‌های مکرر دریافت کنید

برای ایجاد مشتریان وفادار به یک بانک اطلاعاتی مشتری نیاز دارید چیزی که فقط با داشتن فروشگاه خود می‌توانید به آنها دست پیدا کنید فروشگاه‌های آنلاین دارای ابزاری برای بازاریابی از طریق ایمیل و پیامک هستند که می‌توانید از آنها برای جلب مشتری استفاده کنید. موارد زیادی در ایجاد یک تجارت آنلاین موفق وجود دارد؛ به عنوان مثال، شما باید متوجه شوید که وب سایت‌تان چگونه در موتورهای جستجو رتبه بندی می‌شود، چگونه مشتری جذب کنید و چگونه آنها را حفظ کنید. با همه این تفاصیر، راه اندازی فروشگاه آنلاین شما بسیار آسان است. نباید چیزی باشد که شما را از این کار باز دارد.

• یک وب سایت، بهره‌وری را بهبود می‌بخشد

وب سایت فروشگاهی بهره‌وری در کسب‌وکار را افزایش می‌دهد زیرا شما زمان کمتری را برای توضیح محصولات خود به مشتریان صرف می‌کنید. مشتریان به راحتی به منابعی که می‌خواهند می‌توانند دسترسی داشته باشند. این موضوع باعث صرفه‌جویی در وقت و تلاش ارزشمند شما می‌شود.

• آموزش مشتری

آموزش مشتری برای هر کسب‌وکار یک مشکل اساسی است. این موضوع بسیار حائز اهمیت است که در حین و بعد از عرضه یک محصول چالش برانگیز بهتر است که به آن توجه شود. یک مقاله قدیمی توسط فوربس منتشر شده است که می‌گوید: "با مشتریان خود بازاریابی نکنید. به جای آن به آن‌ها آموزش دهید ”. هرچه مشتریان آگاه و توانمندتر باشند‌، از انتخاب‌های خود رضایت و اطمینان بیشتری دارند.

• وب سایت فروشگاهی دامنه کسب‌وکارتان را گسترش می‌دهد

وب سایت فروشگاهی نه تنها بازار شما را گسترش می‌دهد، بلکه به همان اندازه دامنه محلی شما را گسترش می‌دهد. افرادی که نمی‌توانند به صورت فیزیکی به فروشگاه شما مراجعه کنند‌، می‌توانند براحتی از منزل خود به شما سفارش دهند.

حضور کسب‌وکارتان در دنیای دیجیتال یک گزینه نیست‌ - این یک انتظار است و پشتیبان خوبی در حوزه بازاریابی سنتی شما است.

«برای اطلاع از امکانات و قیمت وب سایت فروشگاهی دکمه زیر را انتخاب کنید»

• تبلیغ فوری محصولات و خدمات

طبق آمارهای منتشر شده 51 درصد از مردم ترجیح می‌دهند از مشاغلی که تبلیغ می‌کنند خرید کنند.

فراموش نکنید مردم به طور مداوم به دنبال کسب‌وکار شما در گوگل، بینگ، یاهو و... هستند همچنین به دنبال محصول و خدماتی هستند تا پولشان را خرج کنند. هر مکان کسب‌و‌کار خود را برای جستجوی محلی بهینه کنید و حضور کسب‌و‌کار خود را  دنیای دیجیتال افزایش دهید. گرچه مکان برای فروشگاه فیزیکی مهم است‌، اما وقتی حضور آنلاین دارید مکان فیزیکی چندان مورد توجه مشتریان نیست. این مورد یکی‌دیگر از مزایای وب سایت فروشگاهی است.

فوربس می‌گوید، موقعیت فیزیکی مقطعی بسیار خاص و قطعاً بسیار کوچک از جمعیت را در بر می گیرد.

در مقایسه با جمعیت بیشتر کشور یا جهان، افراد نسبتاً کمی ویترین فروشگاه شما را می‌بینند و تعداد کمتری در بازار هدف شما حضور دارند.

شما می‌توانید در هر جای دیگر دنیا باشید و محصول خود را در یک مکان خاص در اینترنت بفروشید. یا می توانید در هر مکانی که می خواهید باشید. ماهیت اینترنت همین است.

حضور آنلاین یکی از مهمترین سرمایه‌گذاری هایی است که می‌توانید برای تجارت خود انجام دهید.

• امکان تنظیم آدرس‌های ایمیل کسب و کار خود

یک آدرس ایمیل مانند Info@yourcompany.com نشان می‌دهد که شما چقدر در مورد تجارت خود جدی هستید.

همچنین داشتن نام دامنه برای فروشگاه آنلاین به شما امکان می‌دهد یک مارک تجاری و یک کانال ارتباطی تجاری ایجاد کنید که مختص شما و تجارت شما باشد.

• ارتباط دو طرفه با مشتریان

در واقع ارتباط دو طرفه بین شما و مشتریان ابزاری قدرتمند و پویا در حل مسئله است. ارتباط دو طرفه فضای دموکراتیک تری ایجاد می‌کند، همین‌طور افراد می‌توانند افکار، عقاید و نظرات خود را اشتراک بگذارند و روابط را در کل ساختار بهبود دهند. برای حل بهتر مشکلات، نیاز به ارتباط دو طرفه موثر است.

‌• ایجاد شهرت با راه اندازی فروشگاه آنلاین

آیا می دانید 90٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید از فروشگاه آنلاین، نظرات را می‌خوانند و همین‌طور 74٪ از آنها با نظرات مثبت به مشاغل محلی اعتماد می‌کنند؟

ناگفته نماند که بررسی‌ها می‌توانند نتیجه اساسی شما را بسیار تحت تأثیر قرار دهند.

وارن بافت می‌گوید؛

"ایجاد شهرت سالها طول می‌کشد و از بین بردن آن پنج دقیقه طول می‌کشد."

داشتن یک وب سایت فروشگاهی به مشتریان شما بستری را ارائه می‌دهد تا بتوانند در مورد شما شروع به ایجاد یک شهرت تجاری مناسب کنند.

• ابزار گزارشگری در دسترس

تجزیه و تحلیل داده‌ها به کسب وکار شما کمک به سزایی می‌کند. به کمک آمارها می‌توانید اطلاعاتی متوجه شوید که؛

کاربران به دنبال چه نوع محصولی هستند

زن یا مرد بودن مشتری‌های خود را بدانید تا بازار هدف خود را پیدا کنید

بیشترین صفحات بازدید شده

آمارهای هفتگی و ماهیانه از رفتار کاربران و ...

با جمع‌آوری این نتایج می‌توانید بهترین تصمیم را در حوزه فروش داشته باشید.

• راه‌اندازی فروشگاه 24 ساعته

شما فروشگاه خود را 24 ساعته باز نگه می‌دارید و می‌توانید پیشنهادات خود را برای مخاطبان جهانی گسترش دهید.

شما و مشتریانتان دیگر با تدارکات مانند مکان و زمان روز محدود نمی‌شوید‌، فرصت‌های زیادی برای افزایش درآمد از راه‌های جدید دارید. همچنین با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین دیگر نیازی نیست از ساعت 9 تا 5 بعد از ظهر در یک فروشگاه یا محل کارتان بنشینید و روزانه از طریق رفت و آمد رنج ببرید یا در انتخاب اینکه یک روز خاص چه لباسی بپوشید با مشکل روبرو شوید. تنها کافی است یک لپ تاپ و یک اتصال اینترنتی خوب برای مدیریت کسب‌و‌کار خود درهرجای دنیا داشته باشید.

وب سایت فروشگاهی از هزینه‌های سربار جلوگیری می‌کند. از آنجا که نیازی به استخدام کارمندان فروش یا نگهداری ویترین فیزیکی فروشگاه نیست‌، هزینه‌های عمده در تجارت الکترونیک، صرف انبار و ذخیره سازی محصول می‌شود. حتی می‌توان با ورود به دنیای دیجیتال، هزینه های بالای سرمایه‌گذاری را در کاهش دهید. از این رو صاحبان کسب‌وکار می‌توانند در هزینه‌های عملیاتی خود صرفه‌جویی کنند، به همین منظور می‌توانند معاملات بهتر و قیمت‌های تخفیفی را به مشتریان خود ارائه دهند.

برترین مقاله های آموزشی

چقدر باید درباره نام دامنه خود فکر کنید؟، آیا واقعا این موضوع اهمیت بالایی دارد؟ در ادامه 10 روش و نکته برای بررسی و انتخاب نام دامنه وب سایت تشریح شده است که می تواند شما را در انتخاب یک نام دامنه مناسب کمک کند.
مقالات عمومی در خصوص وب سایت
1399/02/10 8174
با شرایط بوجود آمده و شیوع کرونا شرکت گوگل به موضوع دور کاری توجه ویژه ای دارد. گوگل با بیش از ۵۰۰۰ کارمند خود صحبت کرد تا بتواند بهترین روش های دورکاری را کشف کند. آن ها به ارائه نکاتی در مورد هوش هیجانی می پردازند.
مقالات عمومی در خصوص وب سایت
1399/05/22 5899
وقتی می خواهید برند خودتان به مردم معرفی کنید یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین قدم ها طراحی پورتال جذاب و حرفه ای برای شرکت است.
انواع وب سایت یا پورتال
1399/08/21 5461
2587
پورتال فروشگاهی وب وب سایت سایت طراحی سایت پورتال فروشگاهی پشتیبانی سایت طراحی پورتال
ثبت کننده:نوید اکبری تاریخ ثبت:1399/08/07
ویرایش کننده:نوید اکبری تاریخ ویرایش:1399/11/12
موضوع: انواع وب سایت یا پورتال
تعداد بازدید:2587


تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.