خبر

طرح رایگان اجرای پورتال مرهم

طرح رایگان اجرای پورتال مرهم
شرکت آریا وندیداد هر سال در راستای مسئولیت اجتماعی خود یک پورتال یا وب سایت را به صورت کاملا رایگان برای موسسه، سازمان و ... بر اساس اولویت بالاتر پیاده سازی میکند. امسال هم توفیقی شد که طراحی پورتال مرهم توسط شرکت آریا وندیداد انجام پذیرد.
1399/12/06 رویدادهای داخلی شرکت 2783



مرهم، حرکتی عاشقانه در بستر فرهنگ است و تسهیل فرصت مشارکت، برای تمام افرادی است که می‌خواهند و می‌توانند مقداری از وقت و تخصص خود را در جهت رفع نیاز نیازمندان مایه بگذارند. از این رو مرهم با تکیه بر ایده “اهدای وقت و تخصص” شکل گرفت. مرهم معتقد است که همیاری‌ها نباید صرفأ پولی و یا از جنس کارهای دولتی باشد و ضروریست بتوان بستری را فراهم نمود تا مردم خودشان مشارکت مستقیم را تجربه کنند. مشارکت مستقیم، به معنای نگاه غیرمالی و استفاده از وقت و تخصص افراد، جهت حل مشکل نیازمندان است.

  طرح رایگان اجرای پورتال مرهم

اجرای رایگان طراحی پورتال مرهم در سال 1399
   

چرا مرهم؟

بر کسی پوشیده نیست که همه نیاز انسان، مشکلاتِ مالی نیست و ضعفِ فکری و فرهنگی از نیازهایی است که قدرت تخریبی بسیار بالایی دارد. خلأ معنوی، احساس تنهایی، کمبود محبت، افسردگی، یأس و ناامیدی، از نیازهایی است که چاره آن صرفأ پولی نیست؛ بلکه مستلزم شناخت و درک متقابل فردی و اجتماعی است که همانا پاسخ مطلوب به آن از اولویت‌های مرهم است. همیاری‌ نباید صرفأ پولی باشد و ضروریست بستری فراهم شود تا مردم و متخصصان، مشارکت مستقیم را تجربه کنند. مشارکت مستقیم، به معنای نگاه غیرمالی و استفاده از وقت و تخصص افراد، جهت حل مشکل نیازمندان است.

مدیر عامل مؤسسه ملی “مرهم” گفت: یک هزار و ۷۰۰ کودک مبتلا به شکاف کام و لب و ناهنجاریهای مادرزادی جمجمه و سر در کشور توسط تیم پزشکی عضو این مؤسسه به صورت رایگان جراحی شدند.
این تعداد حاصل معاینه ۲۴ هزار کودک مبتلا به شکاف کام و لب در کشور بودند که بقیه نیز توسط تیم پزشکی عضو مؤسسه مرهم به صورت رایگان درمان شدند. این مؤسسه با هدف شناسایی و درمان رایگان کودکان مبتلا به شکاف کام و لب از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده است و اعضای آن تاکنون ۲۴ سفر به مناطق محروم کشور از جمله بیرجند، دزفول، گچساران، کرمانشاه، بوشهر، رامهرمز، زابل، بیجار و بندرعباس داشته است.

مؤسسه ملی مرهم دارای ۷۰۰ عضو شامل پزشک، پرستار، ماما و سایر گروههای پزشکی است که ۲۰۰ نفر آنان پزشکان متخصص اعم از جراحان پلاستیک، متخصصان طب فیزیکی و توانبخشی، فوق تخصص چشم پزشکی، بیهوشی، متخصصان آموزش و ارتقای سلامت و متخصصان فناوری اطلاعات سلامت هستند.

در نظر داشته باشید که هر موسسه، سازمان، سازمان‌های مردم نهاد، بنگاه‌های عام المنفعه و به طور کلی هر شخصی که در حال انجام امور عام المنفعه به قشری از جامعه است، می تواند در این طرح شرکت نماید. شرکت توسعه فن‌آوری آریا وندیداد در همین راستا هر سال یک پورتال یا وب سایت کاملا رایگان انجام می‌دهد.

 شرکت توسعه فن‌آوری آریا وندیداد بار دیگر در راستای مسئولیت اجتماعی خود در سال 1399 طرح رایگان اجرای پورتال «با هم بسازیم» را برگزار کرد که پورتال مرهم را به صورت کاملا رایگان پیاده سازی و طراحی نمود. به امید روزی که تمام بیماران در دنیا، نیاز مالی نداشته باشند و مشکلاتشان به بهترین شکل ممکن برطرف شود.

مرهم مرهم پورتال پورتال مرهم طراحی پورتال مسئولیت اجتماعی
ثبت کننده:نوید اکبری تاریخ ثبت:1399/12/06
ویرایش کننده:آریا وندیداد تاریخ ویرایش:1400/01/04
موضوع: رویدادهای داخلی شرکت
تعداد بازدید:2783

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.