خبر

پیام مدیریت به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1400 خورشیدی

پیام مدیریت به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1400 خورشیدی
فرا رسیدن نوروز باستانی و آخرین سال قرن 13 هجری خورشیدی مبارک، با آرزوی سالی سرشار از آرامش، شادی، تندرستی و موفقیتهای روز افزون
1400/01/04 پیامهای مدیریت 1918



فرا رسیدن نوروز باستانی و آخرین سال قرن 13 هجری خورشیدی مبارک، با آرزوی سالی سرشار از آرامش، شادی، تندرستی و موفقیتهای روز افزون

با سلام و احترام

خدا را شاکریم یکسال دیگر در کنار دوستان و سروران گرامی خدمت نموده و سالی پر از فراز و نشیب را با افتخار پشت سر گذاشتیم.

در یکسال گذشته تلاش تیم آریا وندیداد در جهت گسترش فعالیتهای شرکت مطابق با برنامه 3 ساله نتیجه بخش بود و با تلاش همکاران و اعتماد مجموعه های بزرگ توانستیم پروژه های پشتیبانی زیرساخت مراکز داده را به عقد قرارداد برسانیم. همچنین با تلاش تیم برنامه نویس، موفق به بهره برداری از پروژه های بزرگ متعددی شده که نتیجه تلاشهای کلیه همکاران آریا وندیداد بوده و بدین وسیله از کلیه همکاران در تیمهای فنی «زیرساخت فناوری اطلاعات» و «توسعه نرم افزار» صمیمانه بابت تلاشهایشان سپاسگزارم.

از آنجا که ایجاد محیطی برای رشد و توسعه فردی هر یک از همکاران آریا وندیداد جزو وظایف تیم مدیریت است، گذراندن دوره های تخصصی در سالی که گذشت، منجر به افزایش توانمندی و به روز شدن دانش فنی تیم های توسعه نرم افزار گردیده و شروع پیاده سازی زیرساخت جدیدی بر پایه فناوری های جدید ASP.NET Core, Blazor, WebAPI , ... گردید. خرسندیم که توانسته ایم به عنوان شرکتی پیشرو در استفاده از آخرین و بهترین فناوری ها، شناخته شویم و بتوانیم در جهت دستیابی به اهداف تعیین شده در سال 1399 قدم بزرگی برداریم.

اجرای پروژه مسئولیت اجتماعی نعمتی بود که نصیبمان شد و توانستیم به لطف خداوند و مجموعه خیریه مرهم از عهده بر آن برآییم و برگ زرینی به افتخارات شرکت اضافه نماییم.

حمایت و مشارکت همه همکاران و کارفرمایان محترم در سالی که گذشت بسیار تاثیر گذار بود و لازم می دانم از همه عزیزان تشکر و قدردانی نماییم.
با امیدی سالی سرشار از موفقیت برای کلیه همکاران و کارفرمایان در سایه خانواده های معظم شان.

مهدی ریزوندی
مدیرعامل شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد
فروردین ماه 1400

تبریک سال نو سال 1400
ثبت کننده:آریا وندیداد تاریخ ثبت:1400/01/04
موضوع: پیامهای مدیریت
تعداد بازدید:1918

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.