خبر

جشنواره و کمپین تخفیف طراحی وبسایت در روزهای کرونایی

کمپین تخفیف طراحی وبسایت در روزهای کرونایی
شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد به جهت حمایت از کسب و کارهایی آسیب دیده از بحران کرونا، از ابتدای اردیبهشت به مدت 1 ماه، شرایط تخفیف ویژه ای را در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت تماس بگیرید.
1399/02/02 جشنواره ها و کمپینها 2560



کمپین تخفیف طراحی وبسایت در روزهای کرونایی
  • در بحران کرونا و تعطیلی کسب و کارها، برای آینده کسب و کار خود چه برنامه‌ای دارید؟
  • اگر بحران کرونا تمام شود و بحران دیگری شروع شود، برنامه شما برای زنده ماندن کسب و کارتان چیست؟
  • چگونه می خواهید کسب و کار خود را با رویکرد جدید زندگی مردم و جامعه هماهنگ کنید؟

شیوع ویروس کرونا و در خانه ماندن اجباری و اختیاری مردم منجر به تعطیلی بخش بزرگی از کسب‌وکارهای روزمره مردم شده است. کسب و کارهای سنتی تقریباً درآمدی ندارند و اکثر آنها از طریق پس اندازهای خود این شرایط را طی می‌کنند. با امید به این‌که شرایط بحران به زودی خاتمه یابد و ما نیز آرزو می‌کنیم این شرایط به زودی تغییر یافته و مردم بتوانند همچون گذشته به کسب‌و‌کار خود بپردازند. اما این بحران یک تلنگر اساسی به تمامی کسب و کارهایی است که تا کنون به فکر توسعه یا اینترنتی نمودن کسب‌و‌کار خود نبوده‌اند!


ما در حالی با این بحران روبرو هستیم که نیازهای مردم نسبت به کالا و خدمات اساسی حذف نشده و همچنان افراد جامعه نیازهایی از قبیل خرید کالاها و خدمات دارند و یکسری از نیازها در اولویت بیشتری قرار دارد.


اگر بازار کسب و کار شما تا به حال سنتی بوده شما چند راه پیش روی خود دارید!
- اول اینکه منتظر بمانید تا اخبار و رسانه‌ها خبر ریشه‌کن شدن کرونا و خاتمه بحران را اعلام نمایند.
- دوم، منتظر بمانید به جمع کسب و کارهایی که ورشکسته شده‌اند بپیوندید.
- سومین راه این است که از الان به فکر راه کار باشید!؟

نکته حائز اهمیت این موضوع این است که مردم نمی‌توانند نیازهای روزمره خود را از طریق بازارهای سنتی برطرف نمایند، بلکه مجبورند خدمات مورد نظر خود را از طریق وبسایت و اپلیکیشن های موبایل به دست آورند.


در شرایط کنونی جامعه که همه از رکود بازار صحبت می کنند، کسب و کارهای اینترنتی نه‌ تنها بقای خود را حفظ نموده‌اند، بلکه بازار این کسب و کارها از قبل هم بهتر و داغ تر شده و فروش چندین برابری را نسبت به قبل تجربه می‌کنند.


در راستای شرایط به وجود آمده در دنیا و ایران، به علت شیوع ویروس کرونا، و به جهت حمایت از کسب و کارهای سنتی و نیمه سنتی، شرکت آریا وندیداد تصمیم گرفته برای همدلی با مردم عزیز ایران قیمت طراحی سایت را تا ۲۰ درصد کاهش دهد. تا با این امر بتواند سهم هر چند ناچیزی در ارتقا کسب و کارهای و رونق بخشیدن به کسب درآمد صاحبان مشاغل ایفا نماید.


برای اطلاع از جزییات جشنواره طراحی وب سایت، با شماره‌های شرکت تماس بگیرید.

جشنواره طراحی وبسایت طراحی وب تخفیف کمپین طراحی وب
ثبت کننده:آریا وندیداد تاریخ ثبت:1399/02/02
ویرایش کننده:آریا وندیداد تاریخ ویرایش:1399/02/02
موضوع: جشنواره ها و کمپینها
تعداد بازدید:2560

1 دیدگاه

aliasghar 1399/02/03 11:04
سلام
وبسایت های طراحی شده توسط تیم شما دارای چه مزایایی نسبت به سایر سایت ها می باشد؟

پاسخ به این دیدگاه

آریا وندیداد 1399/02/04 11:04

سلام دوست گرامی
بابت توجه شما سپاسگزاریم.

طراحی وب سایت در شرکت آریا وندیداد یک فرآیند توسعه ای است و پس از اجرای نهایی وب سایت هم خاتمه پیدا نمی کنه. ما از ابتدا با تمرکز بر کسب و کار و حوزه فعالیت کارفرما، نسبت به طراحی و پیاده سازی پروژه اقدام می کنیم.

وب سایتهای این شرکت بر پایه یک فریمورک داخلی (گلاویژ) که حاصل تلاش چندین ساله کارشناسان این شرکت است، انجام میشه و امکانات ساده و مناسبی داره. به طور مثال برای مدیریت اطلاعات و محتوای وب سایت طراحی شده، نیاز به دانش خاصی نیست و به سادگی کار کردن با وبسایتها اینترنتی می تونید نسبت به مدیریت محتوای وب سایت خودتون اقدام کنید. و به طور کلی آموزش وب سایت طراحی شده کمتر از 1 ساعت خواهد بود. از طرفی با توجه به اینکه امنیت نکته کلیدی و حائز اهمیتی در وب سایت هست و به نوعی با اعتبار کسب و کار هم درگیر، ما روی این موضوع هم خیلی وقت گذاشتیم و کلی امکانات امنیتی در این سیستم پیاده سازی کردیم تا هم شما و هم ما خیالمون از وب سایت پیاده سازی شده راحت باشه.
علاوه بر این در هر شرایطی، هر گونه ارتقا امنیتی روی وبسایتهایی که طراحی کردیم رایگانه.

امکانات زیادی در گلاویژ هست که پیشنهاد می کنم یا از سایت ویژه گلاویژ به آدرس gelavizh.aryavandidad.com دیدن کنید یا مستند راهنمای اون رو از طریق همین سایت و در بخش خدمات/طراحی وب سایت/گلاویژ وب سایت، مطالعه بفرمایید.

هر جایی که نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید می تونید با شماره های شرکت یا هر مسیر ارتباطی دیگه ای که در صفحه تماس با ما آمده، با ما در ارتباط باشید.

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.