آریا وندیداد | نمونه کار طراحی سایت | فروشگاه تجهیز آسانسور

وب سایت تجهیز آسانسور

فروشگاه تجهیز آسانسور

صنعت

گروه صنعتی کیوان فراز با بیش از 25 سال سابقه تخصصی در حوزه تجهیزات آسانسور، ساخت و اجرای قطعات آسانسور و تجهیزات وابسته به آن در حال فعالیت است.
با توجه به رشد روز افزون فضای اینترنت و کسب و کارها، کارشناس فروش شرکت کیوان فراز جناب آقای کیان کاوه برای ایجاد عاملیت فروش و افزایش فروش محصولات شرکت کیوان فراز، فروشگاه تجهیز آسانسور را در سال 1399 بر بستر اینترنت راه اندازی نمود. شروع فعالیت اینترنتی فروشگاه تجهیز آسانسور با یک وب سایت آغاز گردیده و در کنار آن از سایر شبکه های اجتماعی نظر اینستاگرام، تلگرام، آپارات، فیسبوک و ... استفاده شده است.

گسترش فعالیتهای مجموعه کیوان فراز از روش سنتی به روشن مدرن و اینترنتی، منجر به ایجاد ارزش افزوده هایی برای مجموعه و مشتریان فروشگاه گردیده که رضایتمندی تمامی ذی نفعان فروشگاه تجهیز آسانسور را به همراه داشته است.

هم اکنون تجهیز آسانسور یک فروشگاه محصولات آسانسور، یک وب سایت و چندین شبکه اجتماعی را برای ارائه خدمات نوین به مشتریان را استفاده می نماید.


فروشگاه تجهیز آسانسور
رضایت نامه کارفرما

رضایت نامه کارفرما

عرض سلام و خسته نباشید به مجموعه حرفه‌ای آریا وندیداد، جناب آقای ریزوندی و همکاران محترم:
با توجه به اینکه فعالیت ما در زمینه صنعت آسانسور است و اطلاع‌رسانی و تبلیغات در این صنعت از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، ما به دنبال شرکتی بودیم که در زمینه طراحی سایت بتواند به مجموعه ما کمک کند و بتوانیم از تجربیات آن شرکت استفاده کنیم.
تحقیقاتی که ما در این زمینه انجام دادیم و جلساتی که با شرکت محترم آریا وندیداد و مشاورانش داشتیم به این نتیجه رسیدیم که ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت تجهیز آسانسور را به شرکت آریا وندیداد بسپاریم خداروشکر از این تصمیم خیلی خوشحالم، خیلی خیلی خوشحالم. همکاری ما با شرکت آریا وندیداد از اواخر سال ۱۳۹۸ شروع شد و در حال حاضر هم ادامه دارد و امیدوارم که این همکاری سالیان سال ادامه داشته باشد و بتوانیم از تجربیات و مشاوره‌های خوبی که توی زمینه سوشال مدیا به ما میدن، بتونیم در مارکتینگ خودمون موفق باشیم و در آخر من تشکر می‌کنم از مجموعه بسیار حرفه‌ای آریا وندیداد که توی این راه به ما کمک می‌کنن.

ویژگی های سایت

• طراحی کاملا رسپانسیو (با استفاده از آریا بوت استرپ 4.5)

• قابلیت مدیریت دسترسی کاربران بر اساس نقشهای تعریف شده در سیستم - تمامی قسمت های وب سایت دارای نقش های است که راهبر پورتال می تواند آنها را به کاربران مختلف اعطا نماید.

• طراحی کاملا گرافیکی - سعی بر آن بوده با استفاده از تصاویر محصولات آسانسور در حوزه فعالیت وب سایت، تمامی صفحات به صورت گرافیکی و با استفاده از تصاویر حوزه کاری تجهیز آسانسور طراحی شود.

• ایجاد لینکها و پیوندهای مختلف برای محصولات آسانسور برای ایجاد دسترسی سریع کاربران و سئو سایت - از روشهای مختلفی بر اساس دیدگاه کاربران می توان به لیست محصولات رسید. این امر در راحتی کاربر و ایجاد صفحات مناسب برای سئو بسیار موثر بوده است.

• ایجاد ارتباط بین محصولات ثبت شده - اینکه در چه محصولی چه زیر محصولاتی استفاده شده یا محصول ثبت شده از چه محصولاتی تشکیل شده است، یکی از قسمتهای مهم این وب سایت بوده و منجر به ایجاد یک پیوند دو طرفه بین محصولات و اجزای تشکیل دهنده آن شده است.

• مدیریت دریافت دیدگاه های کاربران در قسمت محصولات ثبت شده، مقالات، اخبار و ...

• انواع فیلتر و جستجو در بخشهای مختلف (اخبار، محصولات، دانشتنی ها و ...) - در قسمتهای مختلفی از وب سایت و بر اساس نیاز کاربران می توانند نسبت به فیلتر، جستجوی ساده یا جستجوی پیشرفته اقدام نمایند.

• سیستم لاگ اطلاعاتی و خطا - در سیستم گلاویژ کلیه اتفاقات عمومی، خطاها، اتفاقات مهم (موارد امنیتی و خطاها) به طور کامل لاگ شده و هر زمان می توان به آنها در جهت کشف اشکالات یا رخدادهای پیش آمده در پورتال اقدام نمود.

• و تمامی قابلیتهای فریمورک گلاویژ

تکنولوژی های استفاده شده


دیدگاه کارفرما

با تشکر از مجموعه آریا وندیداد که همیشه اکتیو و بروز هستن، از اینکه طراحی وب سایت تجهیز آسانسور را به این مجموعه دادم واقعاً خوشحالم و مطمئن هستم با این انتخاب، برد کردم. با آرزوی موفقیت و پیروزی برای شما


کیان کاوه


شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد

دیدگاه طراح

از آنجا که خدمات پورتال تجهیز آسانسور در یک حوزه تخصصی و ویژه کاربرد دارد، پروژه فروشگاه تجهیز آسانسور با رویکردی متفاوت شروع و به اجرا در آمد. بررسی وبسایتهای و پورتالهای تخصصی بین المللی کمک شایانی به طراحی گرافیک این پورتال نموده است. دیدگاه کارفرمای محترم نیز در مسیر طراحی اطلاعات فراوانی را به تیم طراحی منتقل نمود تا طراح بتواند با استفاده از دیدگاه مشتری، دید بهتری نسبت به طراحی پورتال داشته باشد.


2013

2 دیدگاه

کیان کاوه 1399/12/19 13:03
بسیار عالی
کیان کاوه 1399/12/05 09:02
بی شک شما بهترین بودید که مجموعه شمارو انتخاب کردیم. با ارزوی موفقیت روز افزون برای شما

پاسخ به این دیدگاه

نوید اکبری 1399/12/05 12:02

ممنون
تشکر از لطف شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.