آریا آموزش

طراحی وب سایت شخصی

ویژگی های وب سایت شخصی

در دنیای امروز افراد زیادی برای معرفی و ارائه مشخصات فردی خودشان به جای نوشتن شماره تلفن و آدرس بر روی کارت ویزیت، آدرس وب‌سایت شخصی‌ خود را به دیگران ارائه می‌دهند. ایجاد وب‌سایت شخصی بهترین راهکار برای به اشتراک گذاشتن افکار، مهارت‌ها است، با داشتن یک وب‌سایت شخصی می‌توانید در دنیای دیجیتال از نظرات کاربران استفاده کنید.
انواع وب سایت یا پورتال 1399/07/27 4791 3




ویژگی های وب سایت شخصی

طراحی وب سایت شخصی

 

در دنیای امروز افراد زیادی برای معرفی و ارائه مشخصات فردی خودشان به جای نوشتن شماره تلفن و آدرس بر روی کارت ویزیت، آدرس وب‌سایت شخصی‌ خود را به دیگران ارائه می‌دهند. ایجاد وب‌سایت شخصی بهترین راهکار برای به اشتراک گذاشتن افکار، مهارت‌ها است، با داشتن یک وب‌سایت شخصی می‌توانید در دنیای دیجیتال از نظرات کاربران استفاده کنید. وب‌سایت شخصی بهترین راه برای معرفی، برقراری ارتباط و ارائه بیوگرافی شخصی است. با راه‌اندازی وب‌سایت شخصی، می‌توانید رزومه آنلاین از خودتان داشته باشید همچنین کار و تخصص خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. اشتراک گذاشتن سوابق کاری و تحصیلی، تقدیرنامه‌ها، گواهی‌نامه‌ها، دستاوردها و هر موضوع دیگری را می‌توانید به سایت شخصی‌‎ خودتان اضافه کنید. همینطور دامنه یک وب‌سایت شخصی با نام شما راه اندازی می‌شود. رزومه آنلاین و بروز می‌تواند در هر جایی از دنیا موقعیت‌های شغلی متفاوتی برای شما ایجاد کند. بهترین روش برای ایجاد وب‌سایت شخصی ایجاد یک سایت متفاوت با طراحی متفاوت توسط شرکت آریا وندیداد است. بخاطر داشته باشید که افراد مشهور مانند: نویسنده‌ها، بازیگران تئاتر و سینما، خواننده‌ها، نقاش‌ها، عکاس‌ها، هنرمندان، دانشمندان و… با داشتن یک وب‌سایت شخصی، می‌توانند پورتفولیو خود را به نمایش بگذارند. معمولا منوهای وب‌سایت شخصی شامل بیوگرافی، اطلاعات تماس، روزمه، اخبار، آموزش و مقالات و... است. همچنین می‌توانیم از گالری تصاویر و گالری ویدیو برای دیده شدن بهتر استفاده کنیم. بهتر است که وب‌سایت شخصی متناسب با حوزه فعالیت شخص مورد نظر طراحی شود و حتما بخشی برای تبادل نظرات کاربران را داشته باشد. به طور کلی وب‌سایت‌های شخصی دارای ویژگی‌هایی هستند که این نوع وب‌سایت‌ها را از سایر انواع سایت متمایز می‌کند.

وب‌سایت‌های شخصی با توجه به کاربرد و هدف، امکانات متفاوتی دارند، در اینجا به ویژگی‌های کلی وب‌سایت‌های شخصی اشاره می‌کنیم‌:
  • انعطاف پذیری

یکی از ویژگی‌هایی که تیم آریا وندیداد در طراحی وب‌سایت شخصی در نظر گرفته است انعطاف پذیری بالا است. طراحی وب‌سایت شخصی باید دارای ویژگی‌های کاربردی باشد تا پاسخگو نیازهای کاربران باشد.

  • هزینه کمتر وب‌سایت‌های شخصی

هزینه کمتر از دیگر مواردی است که وب‌سایت‌های شخصی را از وب‌سایت‌های دیگر مانند وب‌سایت‌های شرکتی و فروشگاهی جدا می‌کند. ناگفته نماند که هزینه کم در وب‌سایت‌های شخصی به این معنا نیست که این وب‌سایت‌ها از امکانات کمتری برخوردارند بلکه در کنار هزینه کمی که وب‌سایت‌های شخصی دارند امکانات بسیار خوبی را نیز ارائه می‌دهند.

  • واکنش‌گرا بودن وب‌سایت‌های شخصی

از دیگر قابلیت‌های وب‌سایت‌های شخصی رسپانسیو بودن است. رسپانسیو یا واکنش‌گرا بودن به این معنی است که وب‌سایت طراحی شده توسط تیم آریا وندیداد در هر دستگاه و در هر ابعادی مانند لپ‌تاپ، کامپیوتر شخصی، موبایل، تبلت و... قابلیت نمایش را دارد. این موضوع باعث می‌شود تا مخاطبان وب‌سایت در استفاده از سایت با دستگاه‌های مختلف مشکلی نداشته باشند.

  • مدیریت آسان وب‌سایت‌ها

لازم به ذکر است که تمامی وب‌سایت‌های طراحی شده توسط تیم توسعه فن‌آوری آریا وندیداد با استفاده از فریمورک گلاویژ طراحی می‌شود که مدیریت آن‌ بسیار آسان و کاربردی است.

کاربرد‌های سایت شخصی

یکی از مواردی که وب‌سایت‌های شخصی را از هم متمایز می‌کند کاربرد آن‌هاست، طراحی وب‌سایت‌های شخصی با توجه به کاربردی که دارند با یکدیگر متفاوت است، این کاربردها عبارتند از:

  • همانطور که گفته شد هدف از ایجاد بعضی از وب‌سایت‌های شخصی به نمایش گذاشتن رزومه است، داشتن وب‌سایت شخصی با هدف نمایش رزومه بسیار پر کاربرد است، در دنیای امروز با پیشرفت فناوری در حوزه دیجیتال بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای پیدا کردن نیروی کار استخدامی مورد نیاز خود بجای استفاده از روزنامه‌ها و مجلات، تخصص مورد نظر خود را در اینترنت جستجو می‌کنند. امروزه بسیاری از شرکت‌ها این موضوع را جایگزین روزنامه و آگهی دادن کرده‌اند. همینطور وب‌سایت‌های شخصی با به نمایش گذاشتن رزومه‌ای از صاحب وب‌سایت می‌تواند در ارائه پیشنهاد‌های کاری برای صاحب وب‌سایت بسیار تاثیرگذار باشد.
  • برخی از افراد برای نمایش فعالیت‌های شخصی و آثار خود از وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنند.
  • همانطور که در متن بالا به آن اشاره داشتیم یکی‌دیگر از کاربردهای وب‌سایت‌های شخصی برای هنرمندان، عکاسان، نویسندگان و ... است که قابلیت‌های ویژه‌ای برای نمایش پورتفولیو دارد.
«برای اطلاع از امکانات و قیمت وب سایت شخصی دکمه زیر را انتخاب کنید»

مزایای طراحی سایت شخصی

در کنار تمام موارد گفته شده در متن بالا طراحی سایت شخصی مزایای بسیار خوبی را به همراه دارد که همین امر باعث شده تا بسیاری از  افراد مشتاق به داشتن وب‌سایت شخصی شوند، که می‌توان به چند مورد از آن اشاره کرد:

  • افزایش دانش شخصی

هر وب‌سایت یا پورتالی که برای عموم به نمایش گذاشته شود باید محتوای خوب و مناسب داشته باشد. تولید محتوا توسط شخص شما باعث می‌شود تا دانش شخصی شما افزایش پیدا کند و همچنین باعث شده تا اگر شما اطلاعاتی در مورد موضوعی ندارید دانش خود را افزوده و در مورد آن مسئله اطلاعاتی را جمع‌آوری کنید. همچنین اگر فردی در زمینه‌ای تخصص داشته باشد اما در آن زمینه مطالعه نداشته باشد به مرور در دوره‌های زمانی دانش فرد کاهش پیدا می‌کند، طراحی وب‌سایت کمک شایانی می‌کند تا فرد همیشه بروز باشد و همیشه محتوای خوبی برای وب‌سایت خود تهیه کند.

  • برندسازی شخصی

روز بروز کاربران حوزه اینترنت در حال افزایش است، دیگر افراد برای پیدا کردن مسئولیت مورد نظرشان به جای روزنامه یا استفاده از افراد مختلف، تنها با جستجوی ساده در اینترنت به هدف مورد نظرشان می‌رسند. بنابراین اگر کارمند شرکتی هستید یا اگر در زمینه‌ای تخصص دارید و می‌خواهید در کنار شغل اصلی خود، فعالیت بیشتری داشته باشید می‌توانید از وب‌سایت شخصی کمک بگیرید. 

برترین مقاله های آموزشی

چقدر باید درباره نام دامنه خود فکر کنید؟، آیا واقعا این موضوع اهمیت بالایی دارد؟ در ادامه 10 روش و نکته برای بررسی و انتخاب نام دامنه وب سایت تشریح شده است که می تواند شما را در انتخاب یک نام دامنه مناسب کمک کند.
مقالات عمومی در خصوص وب سایت
1399/02/10 8178
با شرایط بوجود آمده و شیوع کرونا شرکت گوگل به موضوع دور کاری توجه ویژه ای دارد. گوگل با بیش از ۵۰۰۰ کارمند خود صحبت کرد تا بتواند بهترین روش های دورکاری را کشف کند. آن ها به ارائه نکاتی در مورد هوش هیجانی می پردازند.
مقالات عمومی در خصوص وب سایت
1399/05/22 5908
وقتی می خواهید برند خودتان به مردم معرفی کنید یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین قدم ها طراحی پورتال جذاب و حرفه ای برای شرکت است.
انواع وب سایت یا پورتال
1399/08/21 5467
4791
وب سایت شخصی طراحی سایت شخصی طراحی سایت طراحی سایت پورتال شخصی نحوه طراحی سایت نکات طراحی سایت وب اپلیکیشن پورتال
ثبت کننده:نوید اکبری تاریخ ثبت:1399/07/27
ویرایش کننده:نوید اکبری تاریخ ویرایش:1399/11/12
موضوع: انواع وب سایت یا پورتال
تعداد بازدید:4791


تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.