خبر

پیام مدیریت به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1401 خورشیدی

پیام مدیریت به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1401 خورشیدی
فرا رسیدن نوروز باستانی و شروع قرن 14 هجری خورشیدی مبارک، با آرزوی سالی سرشار از آرامش، شادی، تندرستی و موفقیتهای روز افزون
1401/01/07 پیامهای مدیریت 1542



فرا رسیدن نوروز باستانی و شروع قرن 14 هجری خورشیدی مبارک، با آرزوی سالی سرشار از آرامش، شادی، تندرستی و موفقیتهای روز افزون

با سلام و احترام

فرا رسیدن نوروز باستانی، بهار طبیعت و آغاز فصلی نو را به همه دوستان و سروران بزرگوارم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
سالی که گذشت، پر بود از درس‌های جدید برای مجموعه آریا وندیداد، تجربه‌های جدیدی برای دوستانی که به مجموعه اضافه شدند یا دوستانی که رفتند. این طبیعت زندگی و پویایی زندگی است که همیشه در حال تغییر بوده و شرکت آریا وندیداد نیز از این قضیه مستثنی نیست. سال گذشته با کمک کلیه پرسنل زحمت کش آریا وندیداد موفق به اجرای پروژه‌های مختلفی شدیم که حاصل زحمات دوستان بزرگوار بنده بوده و اگر تلاش‌های این دوستان و همراهای آنان نبود، قطعا رشد و پیشرفت آریا وندیداد نیز میسر نمی‌شد.


خدا را شاکریم که توانسته ایم با کمک کلیه پرسنل شاغل در شرکت، یکی از بزرگ‌ترین زیرساخت‌های مبتنی بر فناوری بلیزر را تولید کنیم. همواره قدم برداشتن بر لبه تکنلوژی، مسیر سخت و دشوار است که از عهده هر متخصصی نیز بر نمی‌آید، اما همکاران بنده توانسته اند با کمک همدیگر در تیمی از دوستان همراه، به این مهم دست یابند. امید است این همراهی باعث پیشرفت‌های روزافزون برای تک‌تک اعضای تیم در سال جدید باشد.


بسیار مفتخریم که توانسته ایم شش سال خدمات با کیفیت و مناسبی را به  شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و فعالین کسب‌و‌کار ارائه دهیم. این افتخار به جز همراهی کارفرمایان با مجموعه آریا وندیداد مسیر نبود. از کلیه کارفرمایان، مدیران و کارشناسانی که در این مسیر با سعه صبر و راهنمایی هایشان ما را در این مسیر یاری نموده‌اند کمال تقدیر و تشکر را داریم.
سال 1401 برای مجموعه آریا وندیداد سالی متفاوت خواهد بود. یکی از بزرگ‌ترین اهداف آریا وندیداد راه‌اندازی سامانه صدای مشتری است که بزودی نسخه‌های اولیه آن را تولید و در اختیار ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها قرار خواهیم داد. امیدواریم بتوانیم با ارائه سرویسی مناسب در این حوزه نیز همچون گذشته، جوابگوی نیاز کارفرمایان بوده و برگ زرین دیگری به افتخارات شرکت بیفزاییم.


با امیدی سالی سرشار از موفقیت برای کلیه همکاران و کارفرمایان در سایه خانواده های معظم شان.


مهدی ریزوندی
مدیرعامل شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد
فروردین ماه 1401

تبریک سال نو سال 1401
ثبت کننده:آریا وندیداد تاریخ ثبت:1401/01/07
موضوع: پیامهای مدیریت
تعداد بازدید:1542

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.