خبر

پیام مدیریت به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1403 خورشیدی

پیام مدیریت به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1403 خورشیدی
فرا رسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت را به همه دوستان، همکاران و سروران بزرگوارم تبریک و تهنیت عرض می نمایم و با امیدی سالی سرشار از موفقیت برای هم وطنان ارجمند و آینده ای روشن برای ایرانی آزاد و در مسیر پیشرفت.
1403/01/02 پیامهای مدیریت 142



پیام مدیریت به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1403 خورشیدی

با سلام و عرض احترام

فرا رسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت که نشانه امید و زندگی است را به همه دوستان، هکماران و سروران بزرگوارم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سال گذشته پر بود از تجربیات جدید که برای بنده و همکارانم نقطه عطف جدیدی در همکاری با شرکتهای معظم بود. ارائه خدمات تخصصی با کیفیت تولید برنامه های سفارشی از تیمی منسجم، همکار و دوست برمی آید که علاوه بر تخصص پایبند تعهد نیز هستند. همکارانی بالاتر از دوست که با تمام سختی های فراوان این روزهای دشوار، همواره تلاش نموده اند موتور رشد و پیشرفت شرکت با قدرت بیشتر به مسیر خود ادامه دهد. به همین جهت از همه همکاران و دوستان ارجمندم در شرکت آریا وندیداد کمال تشکر و قدردانی را دارم.

اجرای پروژه های سفارشی برای مجموعه های مختلف و شروع همکاری با مجموعه معظم سایپا یدک جزو افتخارات شرکت در سال 1403 است.
از افتختارات دیگر ما در این سال، دریافت لوح و تندیس به دلیل ارائه خدمات تخصصی در حوزه مسئولیت اجتماعی از دهمین همایش مسئولیت پذیری اجتماعی است.
توسعه برنامه تیکتینگ از مجموعه مرکز صدای مشتری (پژواک) و تولید برنامه مدیریت وظایف (Task Management) که به تلاش همکارانم میسر شده و امیدواریم که در سال جدید نیز بتوانیم با توسعه برنامه های قبلی از مرکز صدای مشتری و تولید برنامه های جدید، نسبت به تکمیل و ارائه خدمات به مشتریان بزرگوار اقدام نموده و باعث خوشنودی هر چه بیشتر این عزیزان باشیم.

و در آخر از همه عزیزانی که به صورت مستقیم و غیر مستقیم، همکاری و کارفرمایی با لطف و راهنمایی های خود موجب پیشرفت شرکت بوده و هستند تقدیر و تشکر می کنم.

با امیدی سالی سرشار از موفقیت برای کلیه همکاران و کارفرمایان در سایه خانواده های معظم شان و آینده ای روشن برای ایرانی آزاد و در مسیر پیشرفت.

مهدی ریزوندی
مدیرعامل شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد
فروردین ماه 1403

تبریک سال نو سال 1403
ثبت کننده:آریا وندیداد تاریخ ثبت:1403/01/02
موضوع: پیامهای مدیریت
تعداد بازدید:142

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.