خبر

انتخاب شرکت آریا وندیداد در حوزه اهدای وقت و تخصص در دهمین همایش مسئولیت پذیری اجتماعی

انتخاب شرکت آریا وندیداد در حوزه اهدای وقت و تخصص در دهمین همایش مسئولیت پذیری اجتماعی
چهره‌های برگزیده هیات داوران دهمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران در ۱۴ حوزه مسئولیت‌پذیری اجتماعی، شامگاه یکشنبه اول بهمن ماه معرفی و تجلیل شدند.
1402/11/02 رویدادهای داخلی شرکت 317



انتخاب شرکت آریا وندیداد در حوزه اهدای وقت و تخصص در دهمین همایش مسئولیت پذیری اجتماعی

تندیس مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران و لوح تقدیر، به چهره‌های برگزیده دهمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی اعطا شد.

در دهمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی و دومین همایش بین المللی، سرآمدان و چهره‌های برگزیده هیات داوران مسئولیت‌پذیری اجتماعی در در ۱۴ حوزه مسئولیت‌پذیری اجتماعی شامل فرهنگ، هنر و رسانه، عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، فقرزدایی، خانواده، محیط‌زیست، ورزش، اقتصادی، امنیت، سیاسی، آموزش،صنعت، علم و فناوری (اهدا وقت و تخصص) و سمن‌ها با حضور دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی و تجلیل شدند.

استاد دانشگاه تهران در تشریح شاخص‌های انتخاب سرآمدان دهمین همایش ملی ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی، به ارائه خدمت بدون چشمداشت؛ مقبولیت اجتماعی و خوشنامی؛ اثرگذاری اجتماعی؛ اخلاق‌مداری و وظیفه‌شناسی و گستره خدمت بی‌منت اشاره کرد و گفت: در جلسات متعدد کارگروه‌های تخصصی، چهره‌های شاخص حوزه مسئولیت‌پذیری اجتماعی مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت چهره‌های شاخص ایشان در این همایش معرفی و تجلیل می‌شوند.

شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد افتخار دارد موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس به عنوان برگزیدگان در حوزه اهدا وقت و تخصص باشد.
مسئولیت اجتماعی شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد با عنوان «با هم بسازیم» فرصتی را فراهم آورده تا بتوانیم وقت و تخصص خود را در اختیار عزیزان، نهادها، بنگاه ها، خیریه ها یا هر نهاد دیگری که خدمتی به افراد جامعه ارائه می کند، قرار دهد.

مسئولیت پذیری اجتماعی مسئولیت اجتماعی ترویج اخلاق حرفه ای همایش ملی مسئولیت پذیری اجتماعی
ثبت کننده:آریا وندیداد تاریخ ثبت:1402/11/02
ویرایش کننده:آریا وندیداد تاریخ ویرایش:1402/11/02
موضوع: رویدادهای داخلی شرکت
تعداد بازدید:317

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.