خبر

پیام مدیریت به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1402 خورشیدی

پیام مدیریت به مناسبت فرا رسیدن نوروز 1402 خورشیدی
فرا رسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت را به همه دوستان، هکماران و سروران بزرگوارم تبریک و تهنیت عرض می نمایم و با امیدی سالی سرشار از موفقیت برای کلیه همکاران و کارفرمایان و آینده ای روشن برای ایرانی آزاد.
1402/01/01 پیامهای مدیریت 905



فرا رسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت را به همه دوستان، هکماران و سروران بزرگوارم تبریک و تهنیت عرض می نمایم و با امیدی سالی سرشار از موفقیت برای کلیه همکاران و کارفرمایان و آینده ای روشن برای ایرانی آزاد.

با سلام و احترام

فرا رسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت را به همه دوستان، هکماران و سروران بزرگوارم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سالی که پشت سر گذاشتیم پر بود از حوادث تلخ و شیرین که متاسفانه بخش زیادی از اون حوادث تلخی بود که همه ما رو متاسف، متاثر و اندوهگین کرد، اما در میان همه مسائل و مشکلات پیش آمده، مهمترین دستاورد سال گذشته، همبستگی، هم دلی و امید به آینده ای روشن است که برای کشور عزیزمان متصور هستیم.

ما هم همراه با همه همکاران محترم شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد، همگام با مسیر پیش روی جامعه ایران سعی کردیم قدمی برای رشد و شکوفایی کشور عزیزمان برداریم. خوشبختانه در میان تمام سختی هایی که در سال 1401 همه همکاران عزیز بنده متحمل شدند، موفقیت تولید محصولات تخصصی در حوزه صدای مشتری برگ زرین و افتخاری است که نصیب همکاران بنده شده است و بنده به عنوان نماینده تیم مدیریت شرکت، تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از کلیه دوستان و همکاران محترم خود دارم.

تغییر مسیر از تولید برنامه های سفارشی به سمت تولید محصول و تولید برنامه های سفارشی قدم مهمی برای آینده شرکت است که مدیون تلاش همکاران بنده و همکاری تمامی شرکتهای کارفرما و همکار بوده که در این سال رقم خورده است.
تولید محصول مرکز صدای مشتری که جزو برنامه های اصلی سال 1401 بود، بزرگترین دستاورد این شرکت است که بر پایه آخرین فن آوری های روز طراحی و پیاده سازی شده است. از طرفی اقدام برای دریافت گواهینامه و دریافت رتبه انفورماتیک اقدام عملیاتی بزرگ دیگری است که از طرف تیم مدیریت شرکت اقدام شده و امیدوار هستیم در ابتدای سال جدید بتوانیم به این دستاوردها نیز رسیده و برگ افتخار دیگری برای شرکت بدست آوریم.

بسیار مفتخریم که توانسته ایم هفت سال خدمات با کیفیت و مناسبی را به  شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و فعالین کسب‌و‌کار ارائه دهیم. این افتخار به جز همراهی کارفرمایان با مجموعه آریا وندیداد مسیر نبوده است. از کلیه کارفرمایان، مدیران و کارشناسانی که در این مسیر با سعه صبر و راهنمایی هایشان ما را در این مسیر یاری نموده‌اند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

با امیدی سالی سرشار از موفقیت برای کلیه همکاران و کارفرمایان در سایه خانواده های معظم شان و آینده ای روشن برای ایرانی آزاد.

مهدی ریزوندی
مدیرعامل شرکت توسعه فن آوری آریا وندیداد
فروردین ماه 1402

تبریک سال نو سال 1402
ثبت کننده:آریا وندیداد تاریخ ثبت:1402/01/01
موضوع: پیامهای مدیریت
تعداد بازدید:905

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.