آریا وندیداد | نمونه کار طراحی سایت | کاوشگران صنایع معدنی راشا

کاوشگران صنایع معدنی راشا

کاوشگران صنایع معدنی راشا

شرکت

شرکت کاوشگران صنایع معدنی راشا با رسالت «ارتباط پژوهش و صنعت» توسط جمعی از شرکتهای بزرگ صنعتی، معدن و فولاد کشور بوجود آمده و شعار آن «حمایت از ایده های فناورانه تا صنعتی شدن در صنایع معدنی و زنجیره صنعت فولاد» است.
هدف این شرکت شناسایی و رفع نیازمندی‌های فناورانه معدن و صنایع معدنی زنجیره فولاد بوده و در مسیر به کارگیری و تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی و دانش بنیان قدم برداشته است.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، شرکت سنگ آهن گهر زمین، شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو و ... از جمله سهامداران این شرکت بوده هر یک از بزرگترین شرکتهای حوزه صنعت و معدن می باشند.

معرفی چالشهای معدن و صنعت و دریافت ایده های فناورانه از مبتکرین، پژوهشگران و ... یکی از درگاه های ارتباطی با این شرکت و حوزه معدن و صنعت می باشد که بخش مهمی از وب سایت و پورتال راشا را به خود اختصاص داده است.
پیاده سازی پورتال راشا در سال 1398 آغاز و نسخه اولیه آن در مدت زمان کوتاهی به بهره برداری رسید و از آنجا که این شرکت به سرعت در حال گسترش حوزه خدمات و ارائه خدمات بیشتر بر بستر اینترنت است، بخشهای توسعه ای آن در انتهای سال 1398 و ابتدای سال 1399 به انجام رسیده و همچنان این توسعه ادامه دارد.

تیم مدیریت این شرکت اعتقاد راسخی بر استفاده از فناوریهای نوین به جای روشهای سنتی دارد و استفاده هر چه بیشتر از پورتال و وب سایت ایشان را در رسیدن به این هدف یاری می رساند.


کاوشگران صنایع معدنی راشا
طراحی سایت صنعتی
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت اختصاصی

ویژگی های سایت

• طراحی رسپانسیو (با استفاده از آریا بوت استرپ نسخه 4.3.1)

• مگا منوی کاملا هماهنگ با دستگاه های مختلف. با توجه به وجود صفحات متعدد در پورتال لازم بود که از مگا منو برای نمایش گزینه های هر بخش استفاده گردد.

• صفحات کاربری ویژه برای مدیران شرکت - با توجه به استفاده مدیریت شرکت از پورتال، صفحات ویژه ای برای ایشان طراحی گردیده تا مدیریت بتواند به برخی اطلاعات لازم در پورتال دسترسی داشته باشد.

• مدیریت دسترسی کاربران بر اساس نقشهای سیستم - بیش از 40 صفحه مدیریت در این پورتال وجود دارد و حدودا به همین میزان نقشهایی در پورتال طراحی شده که بر استفاده از آنها می توان دسترسی های مختلفی را به کاربران داخلی شرکت ارائه داد.

• انواع فیلتر و جستجو در بخشهای مختلف (اخبار، گزارشات و ...) - در قسمتهای مختلفی از پورتال و بر اساس نیاز کاربران می توانند نسبت به فیلتر، جستجوی ساده یا جستجوی پیشرفته اقدام نمایند.

• طراحی صفحات چاپی - با توجه به استفاده این پورتال توسط مدیران شرکت، صفحات ویژه ای طراحی شده که قابلیت تهیه نسخه چاپی داشته و به راحتی می توان از آنها برای گزاراشات مختلف استفاده نمود.

• دیدگاه نویسی و لایک - در صفحات ویژه ای بر اساس نیاز تعامل کاربران پورتال، امکان دیدگاه نویسی و لایک فراهم شده است. دیدگاه های نوشته شده، پس از بررسی توسط راهبر پورتال در سایت قابل نمایش بوده و راهبر می تواند پاسخ لازم را به دیدگاه های دریافت شده ارائه نماید.

• سیستم لاگ اطلاعاتی و خطا - در سیستم گلاویژ کلیه اتفاقات عمومی، خطاها، اتفاقات مهم (موارد امنیتی و خطاها) به طور کامل لاگ شده و هر زمان می توان به آنها در جهت کشف اشکالات یا رخدادهای پیش آمده در پورتال اقدام نمود.

• و سایر قابلیتهای فریمورک گلاویژ که به صورت عمومی در زیرساخت پورتال در دسترس است.

تکنولوژی های استفاده شده



تیم طراحی آریا وندیداد

دیدگاه طراح

طراحی پورتال شرکت کاوشگران صنایع معدنی راشا بر اساس حوزه فعالیت این شرکت شروع گردید. به همین دلیل از رنگ سبز به عنوان رنگ غالب پورتال استفاده گردید. این رنگ در لوگوی شرکت نیز موجود بوده که اشاره به دانش و حوزه فعالیت شرکت دارد. پس از تعیین رنگ غالب، چارچوب اصلی پورتال طراحی گردیده و متناسب با تعداد گزینه ها و صفحات، از مگا منو برای سادگی دسترسی کاربران به صفحات و خدمات پورتال استفاده گردیده است.
ساده سازی ثبت اطلاعات کاربران بیرونی در جهت تعامل ساده با این پورتال نیز جزو اولیتهای طراحی بوده و تا حد ممکن، صفحاتی که برای کاربران طراحی گردیده از سادگی لازم برخوردار بوده تا مانعی برای دریافت اطلاعات کاربران ایجاد نشود.
بهینه سازی طراحی نیز امری است که همیشه و در هر فاز از توسعه پورتال مورد بازنگری قرار گرفته و همیشه سعی بر آن بوده، تجربه کاربری مناسبی را فراهم نماید.


2600

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.