آریا وندیداد | نمونه کار طراحی سایت | فروشگاه کاشی و سرامیک میترا تایل

طراحی سایت کاشی میترا تایل

فروشگاه کاشی و سرامیک میترا تایل

فروشگاه

مجموعه میتراتایل با بیش از 20 سال سابقه تخصصی در حوزه کاشی، سرامیک، ساخت و اجرای استخر، سونا، جکوزی و تاسیسات وابسته آن فعالیت می کند.

تیم مدیریت فروشگاه میترا در سال 1398 با توجه به رشد روز افزون فضای اینترنتی و کسب و کارها اقدام به راه اندازی سرویسهای لازم بر بستر اینترنت نمود. شروع فعالیت اینترنتی میتراتایل با یک وب سایت آغاز گردیده و در کنار آن از سایر شبکه های اجتماعی نظر اینستاگرام، تلگرام، آپارات، پینترست و ... استفاده شده است.

گسترش فعالیتهای این مجموعه از روش سنتی به روشن مدرن و اینترنتی، منجر به ایجاد ارزش افزوده هایی برای مجموعه و مشتریان فروشگاه گردیده که رضایتمندی تمامی ذی نفعان فروشگاه میترا را به همراه داشته است.

هم اکنون میترا تایل یک فروشگاه محصولات، یک وب سایت و چندین شبکه اجتماعی را برای ارائه خدمات نوین به مشتریان را استفاده می نماید.


فروشگاه کاشی و سرامیک میترا تایل
طراحی سایت کاشی
طراحی سایت استخر
طراحی سایت موزاییک

ویژگی های سایت

• طراحی رسپانسیو (با استفاده از آریا بوت استرپ 4.3.1)

• مدیریت دسترسی کاربران بر اساس نقشهای سیستم - تمامی قسمتهای وب سایت دارای نقشهای است که راهبر پورتال می تواند آنها را به کاربران مختلف اعطا نماید.

• طراحی کاملا گرافیکی و طراحی دو زبانه فارسی و عربی - سعی بر آن بوده با استفاده از تصاویر تزیینی زیبا در حوزه فعالیت وب سایت، تمامی صفحات به صورت گرافیکی و با استفاده از تصاویر طراحی شود.

• مدیریت بازاریابی محتوایی و اینترنتی (تولید، انتشار و پایش شبکه های اجتماعی) - پس از طراحی و توسعه وب سایت، خدمات عکاسی از محصولات، ورود اطلاعات وب سایت، تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی و ... بر عهده این شرکت بوده و صفحه میترا تایل توانسته جایگاه مناسبی را در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی برای خود بیابد. همچنین بدون تبلیغ توانسته در صفحه اول گوگل قرار گیرد.

• جستجوی پیشرفته و فیلتر محصولات کاشی و سرامیک بر اساس مشخصات مختلف - محصولات کاشی و سرامیک دارای مشخصات فنی مختلفی هستند که کاربران می توانند بر اساس آنها نسبت به جستجوی محصول مورد نظر خود اقدام کنند.

• ایجاد لینکها و پیوندهای مختلف برای محصولات به جهت ایجاد دسترسی سریع کاربر و سئو سایت - از روشهای مختلفی بر اساس دیدگاه کاربران می توان به لیست محصولات رسید. این امر در راحتی کاربر و ایجاد صفحات مناسب برای سئو بسیار موثر بوده است.

• صفحه لیست قیمت محصولات با ویژگی تغییر آدرس صفحه به جهت سئو و راحتی کاربر - پس از اجرای وب سایت، بر اساس آمارهایی که از سرویسهای مختلف جمع آوری گردید مشخص گردید این صفحه می تواند تاثیر بسزایی در راحتی کاربران و سئو داشته باشد که بر همین اساس این صفحه و تغییرات دیگری در همین رابطه به صورت رایگان برای مجموعه میترا تایل به اجرا درآمد.

• ایجاد ارتباط بین پروژه ها و کاشی ها - اینکه در چه پروژه هایی چه محصولاتی استفاده شده یا محصول کاشی و سرامیک در چه پروژه هایی استفاده شده است، یکی از قسمتهای مهم این وب سایت بوده و منجر به ایجاد یک پیوند دو طرفه بین پروژه ها و کاشی ها شده است.

• امکانات دریافت دیدگاه های کاربران، لایک محصولات و به اشتراک گذاری آنها در تلگرام و واتس آپ

• و تمامی قابلیتهای فریمورک گلاویژ

تکنولوژی های استفاده شده



تیم طراحی آریا وندیداد

دیدگاه طراح

طراحی وبسایت میترا تایل بر اساس نیاز کارفرما و دیدگاه کاربران طراحی شده است. با توجه به حوزه فعالیت این وبسایت سعی بر آن شده در تمامی صفحات سایت از تصاویر با کیفیت و مناسبی استفاده گردد.
یکی از مهمترین ویژگی های این سایت ایجاد گروه های مختلف برای محصول است که دسته بندی متنوعی را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانند به راحتی و در کمترین زمان نسبت به جستجوی محصول خود بپردازند.
همچنین با تاکید بر کیفیت تصاویر، این شرکت مسئولیت عکاسی از محصولات (کاشی، سرامیک و موزاییک) را به عهده گرفته و توانسته با تیم فنی خود، تصاویر چشم نوازی از کلیه محصولات فروشگاه تهیه نماید.


2001

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.