خبر

طرح رایگان اجرای پورتال موسسه خیریه صالحات نیکان

طرح رایگان اجرای پورتال
طرح رایگان اجرای پورتال «باهم بسازیم»، هر سال توسط شرکت آریا وندیداد انجام می گیرد.
1399/09/09 رویدادهای داخلی شرکت 4028



  طرح رایگان اجرای پورتال موسسه خیریه صالحات نیکان
اجرای طراحی پورتال رایگان برای موسسه خیریه صالحات نیکان
 

در ایران موسسات خیریه، هم به صورت دولتی و هم خصوصی در حال خدمات رسانی به نیازمندان هستند و عمدتاً تفاوت زیادی بین این دو گروه نیست و هدف آن‌ها یکسان می‌باشد. این بنیادها به کمک و یاری هموطنان و افراد نیازمند می‌پردازند. حیطه و فعالیت انواع موسسات با یکدیگر متفاوت است. برخی از خدماتی که موسسات خیریه به مردم ارائه می‌دهند شامل موارد زیر است:

تامین هزینه‌های درمانی برای افراد، تامین حقوق ماهانه خانواده‌های نیازمند، تامین هزینه‌های کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست، وام بدون بهره برای خانواده‌های تحت پوشش، فراهم نمودن هزینه‌های تحصیلی کودکان، تامین هزینه‌های مجلس ترحیم، کمک به مردم آسیب دیده سیل، زلزله و ... ، کمک به معلولان و سالمندان و ...

در نظر داشته باشید که هر موسسه، سازمان سازمان‌های مردم نهاد، بنگاه‌های عام المنفعه و به طور کلی هر شخصی که در حال انجام امور عام المنفعه به قشری از جامعه است، می تواند در این طرح شرکت نماید. شرکت توسعه فن‌آوری آریا وندیداد در همین راستا هر سال یک پورتال یا وب سایت کاملا رایگان انجام می‌دهد.

 شرکت توسعه فن‌آوری آریا وندیداد در راستای مسئولیت اجتماعی خود در سال 1398 طرح رایگان اجرای پورتال «با هم بسازیم» را برگزار کرد که وب سایت موسسه خیریه صالحات نیکان را به صورت رایگان پیاده سازی و طراحی نمود. به امید روزی که سفره تمام مردم دنیا رنگین باشد.

وب سایت پورتال رایگان طرح رایگان مسئولیت اجتماعی موسسات خیریه موسسه خیریه عام المنفعه هزینه نیازمندان نیازمند طراحی پورتال پرتال
ثبت کننده:نوید اکبری تاریخ ثبت:1399/09/09
ویرایش کننده:نوید اکبری تاریخ ویرایش:1399/12/06
موضوع: رویدادهای داخلی شرکت
تعداد بازدید:4028

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.