آریا وندیداد | نمونه کار طراحی سایت | ایزی 2 بیزی (Ez2Bz)

صفحه اصلی وب سایت ایزی تو بیزی نسخه 0.8.6

ایزی 2 بیزی (Ez2Bz)

وب اپلیکیشن

پورتال ایزی 2 بیزی یک وب اپلیکیشن در حوزه ارائه خدمات عمومی به شهروندان است. بخش املاک این پورتال در حال حاضر پیاده سازی گردیده و در دسترس قرار گرفته است.
ایزی 2 بیزی با ایده و هدف ارائه خدمات جامع، ساده و سریع در جهت رونق بخشیدن به کسب و کارهای عمومی طراحی و پیاده سازی گردیده است.

بخشهای متعددی در خصوص املاک در این پورتال پیاده سازی شده که قبلا مشابه آن در سایتهای حوزه املاک ارائه نشده است. به طور مثال، در پورتال ایزی 2 بیزی می توان با خرید اعتبار نسبت به ثبت آگهی اقدام نمود و نیازی به پرداخت هزینه آگهی در هر بار ثبت آگهی نیست. همچنین ماژول تخفیف در این سیستم به گونه ای پیاده سازی شده که می تواند در ارائه انواع روشهای تخفیف به راهبران پورتال کمک نماید.

در بخش جستجو، با استفاده از تعیین محدوده قیمت به صورت درصدی از بودجه کاربر، نسبت به جستجوی ملک اقدام می شود. در صفحه مشخصات آگهی، می توان آگهی های مشابه را مشاهده نمود.

ثبت اطلاعات آماری از رفتار کاربران در این پورتال در جهت استفاده های دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتالی) جزو اولویتهای پیاده سازی این سیستم بوده و تمامی آمارها بدون اطلاعات فردی کاربران و به صورت کاملا محرمانه در سیستم ثبت می گردد.


ایزی 2 بیزی (Ez2Bz)
صفحه جستجوی آگهی و نمایش لیست ملکهای ثبت شده
صفحه معرفی پلنهای اعتبار و خرید آنها
پیگیری آگهی

ویژگی های سایت

• طراحی رسپانسیو (با استفاده از آریا بوت استرپ 4.3.1) - این پروژه ابتدا با استفاده از آریا بوت استرپ نسخه 4.0.0 طراحی و پیاده سازی شده بود که در دوران توسعه به نسخه آریا بوت استرپ 4.3.1 ارتقا داده شد.

• مدیریت دسترسی کاربران بر اساس نقشهای سیستم - صفحات مدیریت مختلفی در این پورتال پیاده سازی شده که بر مبنای نقشهای کاربری «Administrator»، «Moderator»، «Member» و کاربر مهمان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

• درگاه پرداخت اینترنتی برای پرداخت هزینه خرید اعتبار - کاربران ثبت نام شده می توانند در بخش پنل کاربری خود نسبت به خرید اعتبار اقدام نموده و هزینه پلن اعتباری خریداری شده را پرداخت نمایند.

• امکان به اشتراک گذاری لینک آگهی با دوستان از طریق ایمیل، واتس آپ، تلگرام - کاربران می توانند با انتخاب گزینه های ایمیل، واتس آپ و تلگرام نسبت به اشتراک گذاری پیوند آگهی با دوستان خود به سادگی اقدام نمایند.

• سادگی و سهولت در ثبت اطلاعات آگهی توسط کاربران - علاوه بر ثبت آگهی که در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته است و دارای فیلدهای اطلاعاتی متنوعی است، در بخش پنل کاربری نیز کاربران می توانند به ساده ترین شکل ممکن نسبت به ثبت آگهی خود اقدام نمایند.

• ایجاد سیستم اعتبار و تخفیفات - در جهت سادگی، امنیت و عدم تکرار پرداخت هزینه ثبت آگهی، کاربران می توانند پلنهای اعتباری لازم را خریداری نمایند. تخفیفات متنوعی در سیستم قابل تعریف است که می تواند به صورت خودکار یا به صورت کد تخفیف در اخیتار کاربران قرار گیرد.

• ثبت آگهی و پیگیری بدون نیاز به ثبت نام کاربر - کاربران مهمان می توانند بدون ثبت نام نسبت به ثبت آگهی ملک اقدام نمایند. همچنین با استفاده از کدپیگیری که برای ایمیل آنها ارسال شده است، می توانند نسبت به بررسی وضعیت آگهی خود اقدام نمایند و نیازی به ثبت نام در پورتال ندارند.

• نوع آوری در جستجو ملک - کاربر با تعیین میزان بودجه خود و تعیین بازه درصدی می تواند نسبت به جستجوی آگهی های در محدوده مدنظر خود اقدام نماید.

• گزارش آگهی - کاربران می توانند نسبت به گزارش اشکال دیده شده در آگهی اقدام نمایند.

• سیستم لاگ اطلاعاتی و خطا - در سیستم گلاویژ کلیه اتفاقات عمومی، خطاها، اتفاقات مهم (موارد امنیتی) به طور کامل لاگ شده و هر زمان می توان به آنها در جهت کشف اشکالات یا رخدادهای احتمالی پیش آمده در پورتال اقدام نمود.

• و سایر قابلیتهای فریمورک گلاویژ که به صورت عمومی در زیرساخت پورتال در دسترس است.

تکنولوژی های استفاده شده



تیم طراحی آریا وندیداد

دیدگاه طراح

طراحی این پورتال همانند کلیه پروژه ها با استفاده از ایده های اولیه شروع گردید. مهمترین اصل در پیاده سازی این پورتال سادگی و عدم استفاده از تصاویر غیر لازم در طراحی سایت بوده. بنابراین سایت به گونه ای بسیار ساده و با استفاده از تم رنگی خاص خود طراحی گردیده است.
طراحی نسخه موبایل و سادگی استفاده از آن در دستگاه های موبایل مخصوصا در صفحه ثبت آگهی، منوی کاربر ثبت نام شده و ... جزو چالشهای طراحی این پروژه بوده که تیم طراحی موفق شده به خوبی از عهده آن برآید.


2838

2 دیدگاه

مصطفوی 1402/09/06 10:11
سلام
من کارشناس فروش یک مجموعه هستم که می خواهیم در خصوص راه اندازی یک سامانه آگهی ملک به صورت وبسایت کار کنیم. و مجموعه رو از حالت سنتی به مدرن تغییر بدیم.
چند تا سوال داشتم:
1- آیا شما سامانه آماده ای برای این کار دارید؟
2- آیا امکان استفاده توسط شعب و دفاتر ما ممکنه؟
3- آیا سامانه شما امکان استفاده توسط سایرین رو هم داره، مثلا دفاتر دیگه با خرید اشتراک بتونن فایلهاشون رو معرفی کنن؟
و اینکه آیا مردم عادی هم میتونن بدون مراجعه به ما فایلها رو ثبت کنن؟
ممنون میشم پاسخ بفرمایید

پاسخ به این دیدگاه

نوید اکبری 1402/09/19 12:12

سلام و وقت بخیر
زیر ساختی توسط شرکت آریا وندیداد برای درج آگهی ملک آماده است و در صورت نیاز امکان دمو این زیر ساخت نیز وجود دارد. امکاناتی از جمله جستجو پیشرفته و فیلتر گذاری برای کاربران، سئو پیشرفته برای موتورهای جستجو، کد تخفیف، سهولت در درج آگهی و ... نیز در این سامانه وجود دارد.
همچنین امکان استفاده برای شعب و دفاتر مجموعه و سایرین نیز وجود دارد.
میتوان این سامانه را بر اساس نیازهای مجموعه شما توسعه و طراحی نمود.
در خدمتتون هستیم

علی 1399/01/28 21:04
سلام
سایت زیبا و جذابی است
این تیپ سایتها چه مقدار زمان برای پیاده سازی لازم دارند و هزینه پیاده سازی چقدر است؟

پاسخ به این دیدگاه

آریا وندیداد 1399/02/01 23:04

سلام علی جان
ممنون از توجه شما
فاکتورهای تعیین کننده طراحی و برنامه نویسی سایت، خیلی هستند. برای برآورد دقیق باید خدمات قابل ارائه در سایت و ... را بررسی و بعد اعلام نظر کرد. با ما تماس بگیرید، همکاران ما در اولین فرصت پاسخگوی شما خواهند بود.

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.